2017.04.18. 21:30
Így hirdethetsz a konkurenciád hírlevél feliratkozóinak
A Google által üzemeltetett, legnépszerűbb ingyenes levelezőrendszer (ha valaki még nem találta ki melyikre célzok, annak elárulom: Gmail) és az Adwords segítségével már arra is van lehetőségük a cégeknek, hogy célzottan a konkurencia hírlevél feliratkozóinak hirdessenek. Igaz ugyan, hogy csak azokat tudják elérni így, akik Gmail-es email címmel iratkoztak fel, de azért ez így is szép szám lehet egy-egy nagyobb konkurens esetén.
Az Adwords rendszere átvizsgálja a Gmail fiókba érkezett levelek tárgyát, törzsét, feladót és ha megtalálja benne az általunk megadott domain nevet, akkor abban a Gmail fiókban megjeleníti a hirdetést.
Ezzel a módszerrel nem csak a konkurenciának a feliratkozóit, de más releváns weboldalakéit is megcélozhatjuk hirdetésünkkel. A hirdetés olyan formátumban fog megjelenni a Gmail fiókban, mint egy normál hírlevél (csak egy "Hirdetés" felirat fogja megkülönböztetni).
Szólj hozzá!
Címkék: hirdetés Google Adwords
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.