A Google által üzemeltetett, legnépszerűbb ingyenes levelezőrendszer (ha valaki még nem találta ki melyikre célzok, annak elárulom: Gmail) és az Adwords segítségével már arra is van lehetőségük a cégeknek, hogy célzottan a konkurencia hírlevél feliratkozóinak hirdessenek. Igaz ugyan, hogy csak azokat tudják elérni így, akik Gmail-es email címmel iratkoztak fel, de azért ez így is szép szám lehet egy-egy nagyobb konkurens esetén.

Az Adwords rendszere átvizsgálja a Gmail fiókba érkezett levelek tárgyát, törzsét, feladót és ha megtalálja benne az általunk megadott domain nevet, akkor abban a Gmail fiókban megjeleníti a hirdetést.

Ezzel a módszerrel nem csak a konkurenciának a feliratkozóit, de más releváns weboldalakéit is megcélozhatjuk hirdetésünkkel. A hirdetés olyan formátumban fog megjelenni a Gmail fiókban, mint egy normál hírlevél (csak egy "Hirdetés" felirat fogja megkülönböztetni).

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingkalkulator.blog.hu/api/trackback/id/tr3712435641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása